Crown

Board: AMG Mercedes Language: English Region: Worldwide Share/Save/Bookmark Close

Forum - Thread


    Re: Picked up my SL65 today ;)

    I wish!

    Re: Picked up my SL65 today ;)

    Quote:
    cumbe said:
    Quote:
    Bilal said:
    Shouldn't take you too long...

    <cough fastdrive.org cough>

    You know what I'm talking about SL_Maniac*7



    it's u



    yup, guilty as charged what do you think of the vids cumbe?

    Re: Picked up my SL65 today ;)

    Quote:
    cumbe said:
    Quote:
    Bilal said:
    Shouldn't take you too long...

    <cough fastdrive.org cough>

    You know what I'm talking about SL_Maniac*7



    it's u



    yup, guilty as charged what do you think of the vids cumbe?

    Re: Picked up my SL65 today ;)

    Quote:
    Mike S said:
    Quote:
    cumbe said:
    Quote:
    Bilal said:
    Shouldn't take you too long...

    <cough fastdrive.org cough>

    You know what I'm talking about SL_Maniac*7



    it's u



    yup, guilty as charged what do you think of the vids cumbe?


    what's to say? "SL_Maniac"

    Re: Picked up my SL65 today ;)

    Quote:
    Mike S said:
    Quote:
    cumbe said:
    Quote:
    Bilal said:
    Shouldn't take you too long...

    <cough fastdrive.org cough>

    You know what I'm talking about SL_Maniac*7



    it's u



    yup, guilty as charged what do you think of the vids cumbe?


    what's to say? "SL_Maniac"

    Re: Picked up my SL65 today ;)

    Wow Mike! Fantastic cars!! Congratulations on your new addition...

    Who cleans them all for you? That's a big job!

    Thanks for sharing the photos....beautiful alloys on your SL65.

    Re: Picked up my SL65 today ;)

    Wow Mike! Fantastic cars!! Congratulations on your new addition...

    Who cleans them all for you? That's a big job!

    Thanks for sharing the photos....beautiful alloys on your SL65.

    Re: Picked up my SL65 today ;)

    Mike, i ust realised something.... the sl costs more than a Gallardo over here.(i think)
    are you sick?!
    please explain...why choose a a merc over the most desirable car in SA at the mo..IMO.

    Re: Picked up my SL65 today ;)

    Mike, i ust realised something.... the sl costs more than a Gallardo over here.(i think)
    are you sick?!
    please explain...why choose a a merc over the most desirable car in SA at the mo..IMO.

    Re: Picked up my SL65 today ;)

    lol BC997

    The prices are pretty similar, trust me I was thinking about it a lot. Rather getting something really exotic like a Lambo or Ferrari, but I already have a F430 Spider on order so I thought why not just get the most powerful(road legal in SA) production car. There are only 19 or so SL65's in the country and only 2 black ones(including mine ). So that's why I opted for the Merc. Might go look at the new revised Gallardo or AM next year.

    btw did you only realise now what the 65 costs over here?

    Re: Picked up my SL65 today ;)

    lol BC997

    The prices are pretty similar, trust me I was thinking about it a lot. Rather getting something really exotic like a Lambo or Ferrari, but I already have a F430 Spider on order so I thought why not just get the most powerful(road legal in SA) production car. There are only 19 or so SL65's in the country and only 2 black ones(including mine ). So that's why I opted for the Merc. Might go look at the new revised Gallardo or AM next year.

    btw did you only realise now what the 65 costs over here?

    Re: Picked up my SL65 today ;)

    Yes... thats a huge ammount to pay for a Merc...

    I know its still very early, but how does that thing accelerate??? I'm guessing that with all that power, you wont have much trouble keeping up to a Gallardo, or maybe even a Murci???
    How does it handle compared to the 55 + what do you think will be in front after a ride through some twisties... 65 or the CarreraS??


    Re: Picked up my SL65 today ;)

    Yes... thats a huge ammount to pay for a Merc...

    I know its still very early, but how does that thing accelerate??? I'm guessing that with all that power, you wont have much trouble keeping up to a Gallardo, or maybe even a Murci???
    How does it handle compared to the 55 + what do you think will be in front after a ride through some twisties... 65 or the CarreraS??


    Re: Picked up my SL65 today ;)

    yeah it is a bit much for a merc, but the power is just incredible

    i killed a yamaha R6 two days ago in the 65 i read in an article: on a straight line the SL out-accelerates the Murcie and zonda to 250kph!! the carrera S should be quicker in twisties, as you don't need much power in turns. the handling is similar to the 55, as it's not heavier by much more. it's not totally run in yet only 804km's on the odometer.

    Re: Picked up my SL65 today ;)

    yeah it is a bit much for a merc, but the power is just incredible

    i killed a yamaha R6 two days ago in the 65 i read in an article: on a straight line the SL out-accelerates the Murcie and zonda to 250kph!! the carrera S should be quicker in twisties, as you don't need much power in turns. the handling is similar to the 55, as it's not heavier by much more. it's not totally run in yet only 804km's on the odometer.

    Re: Picked up my SL65 today ;)

    You Beat a R6!!!!
    Damn. That beast of yours must be [censored] fast...
    I guess that means you have the fastest road legal, standard car over the 1/4mile + kilometre in SA.

    I kinda get it know why that car is so pricey..
    It must be a great feeling to know that when your driving around that there is virtually no other car that will beat you between the lights...
    Be carefull though.. there are much cheaper cars that are modded that will eat even a car like yours for breakfast..
    You dnt wanna be beaten by a Nissan Bantam or a Honda Civic now do ya!?
    Is that car even faster than a SLR in acceleration, it should be kinda close, i think..

    Re: Picked up my SL65 today ;)

    You Beat a R6!!!!
    Damn. That beast of yours must be [censored] fast...
    I guess that means you have the fastest road legal, standard car over the 1/4mile + kilometre in SA.

    I kinda get it know why that car is so pricey..
    It must be a great feeling to know that when your driving around that there is virtually no other car that will beat you between the lights...
    Be carefull though.. there are much cheaper cars that are modded that will eat even a car like yours for breakfast..
    You dnt wanna be beaten by a Nissan Bantam or a Honda Civic now do ya!?
    Is that car even faster than a SLR in acceleration, it should be kinda close, i think..

    Re: Picked up my SL65 today ;)

    Quote:
    BC997J said:
    You Beat a R6!!!!
    Damn. That beast of yours must be [censored] fast...
    I guess that means you have the fastest road legal, standard car over the 1/4mile + kilometre in SA.

    I kinda get it know why that car is so pricey..
    It must be a great feeling to know that when your driving around that there is virtually no other car that will beat you between the lights...
    Be carefull though.. there are much cheaper cars that are modded that will eat even a car like yours for breakfast..
    You dnt wanna be beaten by a Nissan Bantam or a Honda Civic now do ya!?
    Is that car even faster than a SLR in acceleration, it should be kinda close, i think..




    lol i'm watching out for willie de beer's porsche 993 TT(he's modded that car to 1000hp!!!) does the 1/4 mile in 9.8 secs!

    Re: Picked up my SL65 today ;)

    Quote:
    BC997J said:
    You Beat a R6!!!!
    Damn. That beast of yours must be [censored] fast...
    I guess that means you have the fastest road legal, standard car over the 1/4mile + kilometre in SA.

    I kinda get it know why that car is so pricey..
    It must be a great feeling to know that when your driving around that there is virtually no other car that will beat you between the lights...
    Be carefull though.. there are much cheaper cars that are modded that will eat even a car like yours for breakfast..
    You dnt wanna be beaten by a Nissan Bantam or a Honda Civic now do ya!?
    Is that car even faster than a SLR in acceleration, it should be kinda close, i think..




    lol i'm watching out for willie de beer's porsche 993 TT(he's modded that car to 1000hp!!!) does the 1/4 mile in 9.8 secs!

    Re: Picked up my SL65 today ;)

    Quote:
    Mike S said:
    Quote:
    BC997J said:
    You Beat a R6!!!!
    Damn. That beast of yours must be [censored] fast...
    I guess that means you have the fastest road legal, standard car over the 1/4mile + kilometre in SA.

    I kinda get it know why that car is so pricey..
    It must be a great feeling to know that when your driving around that there is virtually no other car that will beat you between the lights...
    Be carefull though.. there are much cheaper cars that are modded that will eat even a car like yours for breakfast..
    You dnt wanna be beaten by a Nissan Bantam or a Honda Civic now do ya!?
    Is that car even faster than a SLR in acceleration, it should be kinda close, i think..




    lol i'm watching out for willie de beer's porsche 993 TT(he's modded that car to 1000hp!!!) does the 1/4 mile in 9.8 secs!



    I think i heard/read about it somewhere. 1000hp and 1/4mile in 9.8 on a street legal Porsche. AMAZING.

    Re: Picked up my SL65 today ;)

    Quote:
    Mike S said:
    Quote:
    BC997J said:
    You Beat a R6!!!!
    Damn. That beast of yours must be [censored] fast...
    I guess that means you have the fastest road legal, standard car over the 1/4mile + kilometre in SA.

    I kinda get it know why that car is so pricey..
    It must be a great feeling to know that when your driving around that there is virtually no other car that will beat you between the lights...
    Be carefull though.. there are much cheaper cars that are modded that will eat even a car like yours for breakfast..
    You dnt wanna be beaten by a Nissan Bantam or a Honda Civic now do ya!?
    Is that car even faster than a SLR in acceleration, it should be kinda close, i think..




    lol i'm watching out for willie de beer's porsche 993 TT(he's modded that car to 1000hp!!!) does the 1/4 mile in 9.8 secs!



    I think i heard/read about it somewhere. 1000hp and 1/4mile in 9.8 on a street legal Porsche. AMAZING.

     
    Edit

    Forum

    Board Subject Last post Rating Views Replies
    Porsche Sticky OFFICIAL: New 991.2 GT3 (2017) 1/3/19 8:54 AM
    Porker
    416346 5218
    Porsche Sticky SUN'S LAST RUN TO WILSON, WY - 991 C2S CAB LIFE, END OF AN ERA 12/30/18 7:55 PM
    RCA
    327241 2018
    Porsche Sticky The moment I've been waiting for... 12/8/18 8:33 AM
    Joost
     
     
     
     
     
    214622 1083
    Porsche Sticky OFFICIAL: 911 GT2 RS (2017) 1/14/19 3:36 PM
    Kobalt
    211202 2753
    Porsche Sticky OFFICIAL: 991.2 GT3 RS (2018) 1/14/19 6:40 PM
    ZahirD
    137642 2510
    AMG Sticky Mercedes E63 S AMG (2018) - Short Review (updated on a regular basis) 1/16/19 1:24 PM
    absent
    38910 381
    Porsche Sticky OFFICIAL: The new Porsche 992 – a design icon and high-tech sports car 1/16/19 12:13 PM
    Wonderbar
    37458 498
    Porsche Sticky Paint protection film 9/25/18 6:14 PM
    throt
    14955 121
    Porsche Sticky Child seats in a 991 11/29/18 3:43 PM
    RCA
    14245 35
    Porsche Sticky OFFICIAL: 992 Carrera Cabriolet 1/16/19 9:48 AM
    RCA
    3969 42
    Porsche Sticky OFFICIAL: The new Porsche 718 T (Boxster & Cayman) 12/29/18 7:17 PM
    spudgun
    3450 27
    Porsche OFFICIAL: 991 Turbo and Turbo S 1/4/19 7:02 PM
    Topspeed
    485649 4255
    Porsche 992 (Next 911 generation 2019/2020) Thread Closed 11/29/18 11:38 AM
    RCA
    307715 3195
    Porsche OFFICIAL: 911 R (2016) 12/31/18 2:19 AM
    DJM48
    284413 2598
    Porsche Cayman GT4 1/7/19 7:33 PM
    Carlos from SpainM
    271734 2653
    Ferrari 488 GTB/GTS 1/15/19 6:18 PM
    Enmanuel
    193929 1782
    Porsche OFFICIAL: New 991.2 Turbo and Turbo S 1/23/18 12:27 AM
    RCA
    193018 1074
    McLaren McLaren on a winning streak 1/14/19 8:04 PM
    TB993tt
    188104 3331
    Others Audi R8 V10 Plus (2016 model) - Review (updated Feb 13th 2017) 12/17/18 12:42 PM
    RCA
    155375 2491
    Porsche Boxster Spyder (981) 8/31/18 10:25 AM
    WAY
    143970 757
    Ferrari Ferrari F12 Berlinetta / 599 GTO Successor 5/22/18 9:16 PM
    RCA
    112508 789
    Others VW caught cheating emissions tests 5/3/18 7:52 PM
    CGX car nut
    107318 871
    Porsche Porsche Mission E - the future of Porsche? 1/16/19 9:56 AM
    RCA
    93775 1299
    Porsche Donor vehicle for Singer Vehicle Design 12/7/18 10:15 PM
    Boxster Coupe GTS
    68070 673
    Porsche UPDATES: 2018 Porsche Cayenne 2/6/18 2:13 PM
    RCA
    57913 423
    Others Tesla Roadster 1/12/19 11:16 PM
    Boxster Coupe GTS
    51134 1566
    Porsche OFFICIAL: New 991.2 Carrera GTS models 11/3/18 11:09 AM
    bluelines
    47787 477
    Others Tesla Model X Thread Closed 2/23/18 3:41 PM
    RCA
    43238 1122
    AMG AMG GT R 11/30/18 4:10 PM
    RCA
    42694 605
    Lambo Aventador and SV 11/19/18 8:31 AM
    RCA
    40246 472
    274 items found, displaying 1 to 30.